Neregistrovaný zákazník
22.3. 2023 17:48
Dobrá cena. Velký výběr. Zboží skladem. Rychlé dodání. Pečlivě zabaleno. Skvělá komunikace.
Tento obchod jednoznačně doporučuji.
Neregistrovaný zákazník
22.3. 2023 06:59
Rychlost dodání i jednání.
Neregistrovaný zákazník
20.3. 2023 15:52
Individuální přístup - tento obchod nám vyšel vstříct ve velmi těžké životní situaci (povodně, kdy pojišťovna odmítla plnit) a prodal nám poptávaný nábytek za cenu odpovídající v podstatě nákupní ceně obchodu bez jakéhokoliv ziskové marže - velký díky tomuto e-shopu za toto velkorysé gesto Široký sortiment nabízeného zboží Rychlá a efektivní komunikace, odezva vždy v řádu několika hodin Dobře strukturované, srozumitelné, přehledné a uživatelsky přívětivé webové stránky e-shopu
O žádné nevýhodě s manželkou nevíme.
V České republice opravdu ojedinělý velkorysý přístup e-shopu s cílem pomoci překonat těžkou životní situaci, individuální přístup majitele e-shopu. Kéž by bylo na trhu více obdobných subjektů...
1. Odpovědnost za vady zboží a záruka
- bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy,
- přiměřeným snížením kupní ceny,
- náhradním dodáním zboží,
- odstoupením od kupní smlouvy, nejsou-li 3 výše uvedené možnsti možné.
Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne prodávající a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte kvalitní obaly. V případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.
2. Postup reklamace
Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:
Před samotným zahájením reklamačního procesu ze strany kupujícího kontaktujte prodávajícího emailem nebo telefonicky o vzniklém problému.
Je pravidlem, že 90 % reklamací a stížností lze rychle vyřídit ke vší spokojenosti pouze po telefonické domluvě. Tzn. zasláním ihned nového náhradního dílu, popř. okamžitou opravou poškozeného zboží.
V případě, že nedojde ke shodě, prosíme o následující postup:
Stáhněte si REKLAMAČNÍ LIST a vyplňte jej. Zašlete zboží na adresu požadovanou prodávajícím. Ve vlastním zájmu, prosíme, zasílejte reklamované produkty určené prodávajícímu na přesnou adresu, aby došlo ke zkrácení doby reklamace. Zboží zasílejte pokud možno v originální obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, jinak neručíme za případné mechanické poškození při přepravě zboží do naší provozovny. Při osobním podání reklamace je nutné zboží předat též včetně původního obalu nebo odpovídajícího obalu zajišťující bezpečný transport.