E-mail: info@levny-kancelarsky-nabytek.cz | Tel.: +420 778 527 275
Příhlásit se nebo registrovat

Celkem zboží:0 ks

Celkem s DPH: 0 Kč

Zobrazit košík
Vyhledat Kontakty Košík

Jak nás hodnotíte?

Neregistrovaný zákazník

9.10. 2024 09:31

Celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita přepravy
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

Rychlé jednání. Zboží dorazilo v pořádku. Doporučuji.

Dobré ceny a velký výběr skladem.

Neregistrovaný zákazník

8.10. 2024 00:50

Celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita přepravy
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

V dané chvíli asi jediný s požadovaným rozměrem pístu a v dobré ceně.

V dané chvíli asi jediný s požadovaným rozměrem pístu a v dobré ceně. Následující den po objednání a online platbě předáno dopravci.

Neregistrovaný zákazník

4.10. 2024 08:35

Celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita přepravy
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

rychlé a správné vyřízení výborná komunikace

Komunikace na velmi dobré úrovni, rychlé dodání.

Dodací podmínky


Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktu a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 1–5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech muže být dodací lhůta delší, po domluvě s kupujícím. Předpokládaná doba dodání je zákazníkovi avizována před provedením jeho objednávky, proto jejím provedením akceptuje avizovanou dobu dodání.

Naše společnost je schopna zajistit v případě dohody s klientem montáž vybraného druhu zboží od částky 0 Kč (dle dohody). Současně s touto službou jsme schopni po předchozí dohodě a odsouhlašení zákazníkem zajistit odvoz starého zboží, které již nepotřebujete, či jiného námi prodaného zboží a zajišťujeme na naše náklady jejich případnou ekologicou likvidaci.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího, a to jako uvedení adresy dodání zákazníkem při provádění objednávky přez zásilkový obchod, popř. po dohodě na provozovně firmy. Zpravidla je doprava zajištěna kurýrní službou (PPL, TOPTRANS, DHL nebo Českou poštou), popřípadě po dohodě se zákazníkem je možnost zboží zaslat speciálně vybraným dopravcem. V případě dobírkových balíků je využívána služba společnosti PPL nebo FOFR CZ, kdy zákazník platí za zboží při jeho převzetí (hotově nebo platební kartou). Doporučuje se pokud je to možné si zboží ihned při převzetí zkontrolovat, jelikož pak jsou těžce uznatelné a dokazatelné škody způsobené při přepravě. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad (je-li odesíláno zboží na dobírku z naší provozovny), návod na používání a případnou nutnou montáž výrobku. Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice.

 

Dopravné na Slovensko:

1) Možnost zajištění vlastního svozu zboží zákazníkem z místa výdejního skladu (možné pouze v případě platby předem, popř. úhrady objednaného zboží v hotovosti při vyzvednutní zboží):

 

NODE MORAVA s.r.o.

Nákladní 3179/1

702 00 Ostrava - Moravská Ostrava

 

2) Dopravou TOPTRANS , kterou zajišťuje dodavatel a to dle sazebníku.


Výchozím bodem pro výpočet ceny dopravy a místa určení je vždy adresa: NODE MORAVA s.r.o, Nákladní 3179/1, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava. Rozumí se vždy kusová, nikoliv paletová přeprava. V případě nutnosti či požadavku na paletovou přepravu je cena za dopravu stanovena dodatečně (individuálně). Doporučujeme případně zjistit předem.